Pages

woensdag 16 oktober 2013

Anniversaire Thorsten!

Héhé, die zijn ook eindelijk weg zuchten we onder het genot van een wijntje. Vandaag was namelijk het verjaardagsfeestje van Thorsten, die word zaterdag namelijk alweer 6 jaartjes oud. Hij had 7 vriendjes en vriendinnetjes uitgenodigd en het was natuurlijk één groot feest met allemaal leuke cadeaus. Zoals pokémonkaarten en stickers. Woehoe!


 Ook ik ben in de ochtend vroeger opgestaan dan ik anders doe op mijn vrije dag. Ik moest namelijk voor alle kinderen ( + ouders ) pannenkoeken bakken! Normaal is dat natuurlijk helemaal geen probleem voor mij, aangezien we thuis gewoon een lekker normaal gasfornuis hebben. Maar nu had ik grote problemen met de plaat, hij kon niet zo goed tegen de hitte dus begon om de 5 minuten te piepen. Het was heel vervelend. Maar uiteindelijk heb ik wel bijna 3 pakken gebakken. Minder goed gelukt dan normaal, maarja niks aan te doen. Ik was net klaar toen de kinderen kwamen na school. Pffff!



Om 12 uur kwamen de kinderen thuis aan en gingen ze allemaal pannenkoeken eten. Er waren ook drie nederlandse kindjes bij waar ik gezellig mee heb zitten praten. Een van deze was Hidde, waar ik ook twee lunches in de week op pas. En Lies, een erg leuk meisje die nog niet zo goed Frans kan. Had ik ook weer iemand om mee te praten!

Nadat de kinderen pannenkoeken hadden gegeten gingen ze naar de bioscoop, lekker film kijken!! Na twee uurtjes kwamen ze weer thuis, ik had ondertussen de tafel opgeruimd en deze werd nu weer volgezet met bordjes, bekertjes, drinken en taarten. Net als op alle andere verjaardagen hier was er niet 1 taart, maar wel 4. Een brownie, een vanilletaart, kaneel cake & appeltaart. Vooral de kaneelcake vind ik echt heel erg lekker.

Nadat de kinderen de taart hadden gegeten gingen ze weer spelen. Dit ging een hele tijd goed, maar je kan natuurlijk niet 10 kinderen bij elkaar zetten zonder dat er ruzie komt. Dus na een tijdje komt Hidde huilend naar beneden. Met hem en Lies ben ik toen dokter Bibber gaan spelen. Woeeeh, gaaf! Toen de Nederlandse kinderen werden opgehaald, natuurlijk stipt op tijd ben ik verder gaan spelen met Lyne Sophie, die het ook gaaf vond. Hier is niet zo veel gespreksstof bij nodig alleen blije en onblije geluiden haha. 


Nou dit was het weer voor vandaag, ik ga lekker pizza eten!
Dit is echt een 10 kilo aan kom dag :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten