Pages

zondag 13 oktober 2013

Long time no see

Hello lieve mensen,
Daar ben ik weer. Het spijt me dat ik weer zo lang niet heb geschreven. Druk druk druk de afgelopen tijd. Het vliegt echt voorbij!
Op dit moment zit ik in de trein, dit weekend lekker in Nederland geweest en nu weer on my way back.
Maar wat is er verder de afgelopen tijd gebeurt? Ik heb nog meer nieuwe en leuke mensen ontmoet wat natuurlijk kei gaaf is. Ik ben naar een ultra leuk techno feestje geweest in parijs. Ik ben naar een supergrote mall geweest waar ze echt alles hebben, dat was echt supertof! Ook ben ik nog drie dagen in de week bij de Franse lessen en heb ik nog twee dagen in de week lunch met drie leuke kindjes! Allemaal heel leuk en vermaak me hier dan ook prima!
Ook hebben we de verjaardag van Mattias en Karen gehad. Smiddags gingen we naar oma, want daar werd de verjaardag gevierd. Er was nog 1 andere familie en dus vier extra kinderen. Er was een superlekkere brownie, karen is daar echt mega goed in, een yoghurt taart, een kaneeltaart, een pistache taart en een daim ijs taart. Hmm wat lekker allemaal! Ook heeft Mattias een super lief pakje gekregen. Echt zo een net pakje, en dat voor een jongetje van 1 jaar !
Dit weekend zijn we met zijn allen naar Nederland gegaan want Maaike en Suze gingen dit weekend naar een Nick en Simon concert. Kon ik lekker mee rijden en in Nederland ook mijn lieve vrienden en vriendinnen bezoeken. Dat heb ik natuurlijk ook gedaan maar een weekendje is wel een beetje kort. Dus heb ik mijn liefste vriendinnen gezien, mijn lieve vriendje en mijn allerliefste familie.
Thuis hebben we een diner gehad met mijn familie, en papa heeft ook eindelijk mijn computer weer gemaakt! Jeej! Ik was alle hoop al verloren haha. Tijdens dit diner heb ik een echt frans gerecht gegeten, slakken. Dit heb ik zelfs in frankrijk nog niet gegeten.. eigenlijk nog nooit gegeten! Ook hebben we lekker wild gegeten en was het superleuk om iedereen weer te zien.
Volgende keer krijgen jullie meer op tijd een stukje. Computer doet het weer !
Dikke kus van emma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten