Pages

maandag 4 november 2013

Vacances

Hello lieve mensen,

Sorry voor mijn lange afwezigheid maar ik was natuurlijk weer heel druk. De kinderen hebben twee weken vakantie gehad, en ik dus ook. 1 week in elk geval.
De zondag ben ik met de kinderen op de trein gegaan naar Nederland, om een weekje bij mn lieve vrienden in Nederland. Houdt dus in; weer een weekje feesten, en ontzettend moe terug komen.

Toen we terug kwamen heb ik de eerste drie dagen op Thorsten & Maaike gepast. Hele dagen ja! Op de maandag heb ik in de ochtend met Maaike een beetje huiswerk gemaakt en hierna moest ze gaan lezen, omdat ze voor maandag een heel boek moet hebben gelezen voor Frans. En hier ook nog niet eens aan begonnen was. Toen heb ik met Thorsten met de autootjes gespeeld. Hierna zijn we opgehaald door Farmour en hebben we daar Halloween versieringen gemaakt, pompoenen uithollen! Tof! In de avond hadden we Alladin gekeken, hierna wou Thorsten heel graag met mij trouwen! Dus, ik ben nu een getrouwde vrouw met een Nijntjesring om mijn vinger.


De volgende dag was ook niet veel bijzonders, natuurlijk weer heel veel gespeeld en op de ipad gezeten. Thorsten had als cadeau een bestuurbare auto gekregen! Maar deze moest hij dus besturen met zijn nieuwe ipod. Dus na een heel geharrewar was dat ook eindelijk gelukt. Toen hebben we buiten even met de auto gereden, helaas liet thorsten hierna zijn ipod vallen en nu is het scherm kapot. Ook had Thorsten een ander cadeau gekregen, dino's die vast zaten in het gips. Je kreeg er een klein beiteltje en hamertje bij maar dit werkte niet zo goed. Toen had ik het superidee, dat ik met thorsten beneden ging staan, en Maaike de gipsblokken van het balkon moest gooien. Zo gezegd zo gedaan. En nu hebben we dus leuke dinosaurs!
Ook hebben we races gedaan op de fiets, snoepjes gekocht & gevoetbald. Al met al waren het erg leuke dagen! En hoefde ik dit keer niet de hele tijd boos te worden. Vakantie maakt ze vrolijk!

De dagen hierna was ik vrij, toen ben ik naar de markt van St ouen geweest, een hele grote vlooiemarkt. Helaas ben ik vergeten om foto's te maken maar ik ga er zeker nog een keer naar toe het was echt supertof. Ook ben ik nog een dagje wezen zwemmen, heerlijk weer om lekker binnen te zwemmen haha. En de donderdag was het natuurlijk Halloween! Vergeet ik dat haast, Maaike heeft best wel een 'eng' kostuum. Je ziet niks van haar lichaam en is best wel vet. En Thorsten heeft een skelletenpak. Helaas mocht ik niet schminken anders had ik daar ook nog even wat moois van gemaakt.

Op de vrijdag heb ik overdag niet zoveel gedaan, maar ben 's avonds wel naar de pub geweest met een paar meiden. Wat erg fijn is om er dan even uit te zijn! En op de zaterdagavond kwam Marte langs en hebben we samen een film gekeken. Ik word echt een pro in Engels, aangezien we de films in het Engels kijken. 

Vandaag moesten de kinderen weer voor het eerst naar school, en ik dus ook! Nu liggen ze net te slapen, als het goed is.. Nadat Thorsten net even gillend wakker is geworden hoop ik dat het de rest van de avond rustig blijft. 

Dikke kus van Emma.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten