Pages

zaterdag 4 januari 2014

Hello Paris, again.

1 januari. De dag dat ik na een week vol feestjes, lekker eten, vrienden & familie weer vol goede moed in de bus stap. Nou, vol goede moed.. Dat was eigenlijk ver te zoeken, aangezien ik de dag er voor natuurlijk ontzettend veel plezier heb gehad en lekker veel gedronken. 

Gelukkig had ik in de bus nog een mede bus ganger, mede lotgenoot, Leenke. Dus zat ik tenminste naast iemand die ik kende.  Vanaf amersfoort naar amsterdam naar parijs naar saint germain en laye samen gereist. Er waren ook nog 2 bussen die naar Parijs gingen. Wij zaten in de ene bus, waren we er al om half5! Veel te vroeg natuurlijk aangezien de metro's dan nog niet rijden. Wij naar de arc de triomphe gelopen en de metro in waar de RER kwam. Uiteindelijk om 6 uur in St germain en toen nog met de bus. Uiteindelijk stond ik om half 7 bij mijn huis. Ik aanbellen en op de deur kloppen, ze doen namelijk altijd aan de binnenkant de sleutel in de deur, daarom kon ik hem niet openmaken. Uiteindelijk deed Axel de deur open. Wat een opluchting!
Heerlijk naar bed en slapen. 

Na een paar uurtjes geslapen te hebben weer wakker, met de kinderen praten, huiswerk maken en films kijken. En 's avonds kon ik nog lekker genieten van het niet koken want toen maakte Suze het eten. De vrijdag wel de hele dag met de kinderen. Rond een uurtje of 11 werd ik wakker van een huilende Thorsten, toen ben ik naar beneden gegaan. En hebben we wat getekend en stickers gemaakt. Ook hebben we duizend filmpjes gemaakt van doktertje spelen. Want dat is leuk. Ja. De kinderen vinden het altijd erg leuk om filmpjes te maken, dus vind ik dat ook leuk. En het is ook best leuk.

Na die tijd moest ik met Maaike nederlands huiswerk maken, en hebben we lekker popcorn gepopt. Want Thorsten heeft voor Kerstmis een Popcornautomaat gekregen. Toen hebben we lekker popcorn gegeten met nog een leuke film erop! En 's avonds pizza. Woehoe!

Vandaag heb ik heerlijk lang geslapen en ben ik  daarna met Marte het stadje in geweest, waar ik weer wat shampoo heb ingeslagen en waar we crepes hebben gegeten en koffie gedronken. Daarna weer naar huis gegaan. Ben nu net terug van Ime, want daar hebben we gegeten met de hele familie. Heerlijk gegeten! Als dessert hadden we een taart 'Koningstaart'. In één van de stukken zit een hard iets wat je net zo lang in je mond moet houden totdat iedereen klaar is met eten. Diegene die hem heeft is Koning van de Tafel! Dus, Thorsten onder tafel om iedereen aan te tikken voor wie welk stuk heeft, en Line Sophie was uiteindelijk de Koning. 

Nou, ik ga nu lekker verder series kijken en volgende keer meer.

Liefs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten