Pages

donderdag 29 augustus 2013

Just a couple days later.

Yes, alweer een bericht. Dit omdat ik nu toevallig op de computer zit ( en op dit moment van plan was iets heel anders te doen, maar.. achja ) Zit hier nu vier dagen bij de familie en het bevalt me echt goed.
Het zijn erg leuke mensen hoewel de kinderen soms wel echt heel erg lastig zijn,vooral de jongste, het is een schatje, maar ook wel heel erg druk. En dan heb je Maaike die zich echt als de oudste thuis gedraagt!

De kinderen gaan elke dag naar de dagopvang en doen daar leuke dingen, het begint om 9 uur en om 5 uur haal ik ze weer op. Dan maak ik het avond eten klaar en gaan we eten met zijn drieën. De moeder komt om 7 uur/half 8 thuis en de vader is de ene keer vroeg, en de andere keer wat later. 


Woensdag was Suzanne jarig, het was heel gezellig maar voelde me wel heel erg onfrans haha. We hebben geluncht samen met het gezin van Karin. Die heeft een dochter van 7 en een zoontje van 1 jaar oud. Heel erg lief! Daarna zijn we een sim kaart gaan halen voor mij, ja ja een frans numbér. En daar was natuurlijk ook weer gedoe omdat ze liever een paspoort dan een id kaart wouden, maar een paspoort heb ik nou eenmaal niet :) dus heb ik alsnog mijn simkaart mee gekregen!


In de avond kwam het gezin van Karin weer, met hun au pair Marte, een heel aardig meisje maar wel een beetje stil. Ze kan al wel wat Frans, en ze komt uit Noorwegen. Ook kwam er een vriend van Axel en hebben we met zijn allen hapjes gegeten, wijntjes gedronken en taart gegeten. Hierna ging de familie van Karin weg en de kinderen in bad en bed. Toen hebben we nog wat kaasjes gegeten ( goh.. ) en daarna ben ik ook naar bed gegaan. 



Vanochtend had ik de kinderen weer naar l'espace gebracht, om twee uur heb ik ze weer opgehaald want Maaike ging bij een vriendinnetje spelen. Toen ben ik de hele middag met Thorsten geweest, nadat we tv hadden gekeken zijn we met zijn vliegtuigje gaan spelen. Daarna zijn we naar buiten gegaan en hebben we gevoetbald, appeltjes gepeld, en gebasketbald. Het was écht warm. In de avond heb ik lekker spaghetti gemaakt.En voor de verandering was het dit keer niet Thorsten die niet wou eten maar Maaike, zucht..  Morgen gaan ze lekker voor een nachtje naar oma, die haalt ze rond twee uur op bij mijn huis dus dan heb ik rust. Wel moet ik zaterdagochtend naar le lycee, voor de kinderen om kennis te maken met hun leraren. Daarna heb ik weekend, en ga ik waarschijnlijk naar Parijs,en zondag ga ik meeten met zes andere meisjes die ook au pair zijn in St germain.

See you next time,

With love 

1 opmerking:

  1. Goed verhaal. Prettig om te lezen. Ben benieuwd hoe het verder gaat.

    BeantwoordenVerwijderen